Comencem! Primera sessió del taller

Avui hem descobert com vivien i què feien els avis quan eren joves. L'Olga i l'Anna ens han explicat coses que nosaltres no sabíem.

Hem vist com eren les eines que s'utilitzaven abans a l'escola i a la feina, i com eren els mitjans de transport, els mitjans de comunicació i les joquines que feien servir els nostres avis.

A l'Adriana li ha agradat l'escola d'abans. A l'Andrea li han agradat les nines de porcellana.

Al Cristian li agraden els cotxes antics. A L'Omar les motos. A la Sara li ha agradat el primer ordinador que va aparèixer i els altres mitjans de comunicació.

En general, el que més ens ha agradat a tots són les joguines antigues.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

ola soc la nadia i la andrea ami i a la andrea ens a agrat les nancis i els pastors

Anònim ha dit...

Abui el que mes m'ha agradat a sigut la foto que ens han enseñat, que era la de les jogines. Marina

Anònim ha dit...

amime a gradat les jogines de 1.959
emerson

Anònim ha dit...

Hola soc Adriana ma gustat les nines

Anònim ha dit...

man agradat les joguienes de 1.959
ivan

Anònim ha dit...

Avui hem vist coses hantigues i el que m'agradat mes son les nines de nanci. mila

Anònim ha dit...

El que mes m'es m'agradat es les fotus antiges.Em dic Christian

Anònim ha dit...

Avui lo que mes m'agradat a sigut veure les motosde avans i tabe els cotxes Tambe m'agradat les maneras de com era les llibretes de abans.

Anònim ha dit...

a mi m'agradat a sigut:les nines tambe m'a agradat a sigut els cotxes d'abans pero lu que mes m'agrdat a sigut els ordinador