Què divertit és escanejar fotos!


Avui hem consultat l'e-mail que vam crear l'últim dia per veure si teníem algun nou missatge. I sí! N'havíem rebut un mail on se'ns explicava el que faríem durant el taller d'avui: aprendre a escanejar fotos i guardar-les al nostre ordinador.

Primer hem creat la nostra carpeta personal i després hem vist un llibre amb imatges antigues d'Esplugues, titolat "Can Vidalet. Un temps i la seva gent".

El Raul ha escollit una foto que sortia l'equip de futbolistes del Can Vidalet i l'hem escanejat i guardat a la nostra carpeta personal.

Per la setmana que ve hem de portar fotos de casa, que després ensenyarem als avis que vindran. Ja queda menys!

Al final de la classe, hem vist les nines i les fotos que la Natalia i l'Andrea han portat. Ens ho hem passat molt bé, perquè les nines eren molt boniques, encara que feien una mica de por.


14 comentaris:

Unknown ha dit...

magradat la foto del can vidalet i el coreo electronic

raul ha dit...

a mi m'agradat la foto de el equipo de futbol can vidalet

Anònim ha dit...

hola.me a gustado la clase. ibrahim

andrea ha dit...

m'ha agradat molt les nines quem
portat la Natalia i jo.Pero feian una mica de, po pero es divertit.

Anònim ha dit...

Natalia, avui em fet coses molt divertides.em mirat el gmail,L'andrea i jo em portat nines i fotos antigues.M'agrdat molt fer la meva propia carpeta.Ara estm fen un blog.I aixo es el meu comentari.
Fi

RISSEL ha dit...

Avui la classe m'ha agradat molt per que ens han deixat mirar els nostres e-mails, i hem apres a obrir una carpeta,pero lo que me va agradar mes es que vam escanejar i la Andrea i la Natalia van portar nines de porselana la Natalia va purtar fotos antigues

RISSEL STEFANY PEREYRA MENDIVIL

ibrahim ha dit...

raul hola im ibrahim suma gracias

Unknown ha dit...

a mi me a gustado tambien el correo electronico i todo i sobretodo la classe

vivian ha dit...

Avui la classe m'a agradat perque l'Andrea ilaNatalia han portat nines de porselanaiens van deixar tocar una mica.La Natalia va portar una foto antigues de la seva avia i un altre de la seva avia i el seu avi.Tambe vam a pendre a obrir una carpeta.I tambe ens va deixar obrir el nostre Gmail.

Gabriel ha dit...

El que m'ha agradat mes es que hem vist una foto antiga de la nostra escola, y el Raúl ha escollit una foto dels antics jugadors de fotball y en va agradar a tots, y vam escanellar la foto en una carpeta personal amb la ajuda de l'Olga y l'Ana.lA nATALIA y lAndrea han portat nines de porselana y la Natalia ha portat fotos antigues dels seus avis
Gabriel

antonella ha dit...

Avui magradat molt es,caniar les
fotos en la nostra ,carpeta .
I tanbe magradat veura el nostre
i gmail,avera si tintrian un
misatgue dels nostrescompain.
I tambe es caniar una foto
molt molt antiga.


antonella mera moncayo.

ELISABETH ha dit...

A mi m'agradat no nomes per que sigui genial sino esque es veritat som molt afortunat molt pocs es donen conte de que els avis tenien poc. Donç imagina els nostres tataratataratataravisavis
una pedra deuria de costar 100.000.000 pesetes donç si sou pares o avis digeu als vostres fills o nets que llellin 1 vegada per dimecrres a partir de les 5 adeu. Soc una nena.

ronald ha dit...

Avui en querat una carpeta i ma gradat.
I la Natalia i la andrea an porta
unes nines que feien po i as para cian al chuqui.
Ila andrea no para va de que i xarxa.

frimado Ronald gallegos castillo.

kaká ha dit...

hola