Què tal les vacances de Nadal???

Avui tornem a reprendre el taller d'alfabetització intergeneracional amb moltes ganes i aprofitant que els tres mags d'Orient han passat per casa parlarem de les joguines que ens han portat.

Però... com eren les joguines dels nostres avis? també passaven els reis per casa seva? quin és el regal que recorden amb més il·lusió?

Ens prepararem per rebre els avis amb una bona sorpresa. El proper dia que vinguin els hi ensenyarem algunes de les fotografies que hem trobat per Internet de joguines antigues. Sabeu que existeix un Museu de les Joguines?

A veure qui el troba primer!

TASQUES D'AVUI:
1. Buscar una joguina antiga a Internet.
2. Guardar-la a la nostra carpeta.
3. A quina ciutat podem trobar el Museu de la Joguina?
4. Fes un comentari en el bloc!

Bona feina!

11 comentaris:

eli andrea ha dit...

Ha sigut molt divertit y molt emociant no asigut res difisil pero ems en divertit.
eli y andrea

Anònim ha dit...

Avui han tornat la Marta i l'Ana i ens han donat tasques per fer-les.

Unknown ha dit...

AVUI HEM fet tasques que l'Ana i la Marta ens a dit que fegeixim.

Anònim ha dit...

asigut molt guai era una mica
fasil

Rissel ha dit...

me ha costat una mica feru pero al final lo he lograt.

Unknown ha dit...

alguns an acabat mol rapit

marina ha dit...

M'agradat molt fer la gimcana,
buscar a INTERNET, i també pegar-la a la carpeta. A costat una mica tot, pero a sigut divertit.

Unknown ha dit...

el dia de nadal m'han portat moltes coses.
quien lo lea esta loco

emerson ha dit...

els reis macs m'han portat moltes joguines.
avui hem fet una gincana i m'ho he passat molt bé.

andrea ha dit...

Me pasat mol be i em en trat al bloc

zaray ha dit...

Avui em buscat joguines antigues i e vist moltes chules a sigut molt divertit.