Donem la benvinguda als avis!!

Avui han arribat els avis. Ens hem fet amics i amigues i ens hem explicat les nostres coses. Els avis ens han presentat i nosaltres els hem presentat a ells i ens hem conegut tots. També han contestat les nostres preguntes; quants anys tenen, on viuen, quines coses els agraden, etc.Hem buscat d'on vivien els avis: Lleida, Espluges, Extremadura, Linares, San Silvestre de Guzmán.

Després hem buscat les nostres cases i la nostra escola en una pàgina web que es diu Google Earth. I també hem buscat els nostres països: Sierra Leona, Marroc, Equador, Bolívia, Xina, Hospitalet, Perú.

Els nostres avis són molt bons amb nosaltres, però saben molt poquet d'informàtica.

5 comentaris:

Marina, Hugo i Pepe ha dit...

Hola, som la Marina y l'Hugo.
Y el nostre avi, ens a dit que s'ho a pasat molt be. L' Hugo a dit que li a agradat molt la classe d'informatica d'avui.
Quan ens van dir que anavan a venir avis per que aprendre informatica ens va alegragrar molt tots.El nostre avi es diu Pepe.
Adeu.

Anònim ha dit...

josé li agrada molt la informatica i tot que sigi relacionat amb internet.
ivan

ibrahim nadia antonia ha dit...

Avui em qunescut als avis
asigut molt divertit despres
turnarem aesta amb ells
ibrahim li agrada enseña als avis ens uem pasat molt be i de aqui dues semanes turnarem

christian ,Adriana i Carmen ha dit...

La Carmen esta amb nosaltres molt contenta i li em ensenyat el nostre pais i el seu pais i de sort em trobat el seu pis.I em estat entrant al gmail.Estoy muy contenta con vosotros.

mila,dolos i emerson. ha dit...

Avui han vingut els avis. El nostre avia es diu dulos, jo i el emerson hem senyat el nostre avia unes coses . I em buscat el nostre poble.I tambe em ensenyat el nostre coses i moltes coses mes.Fins i totquants anys tenim,quant german tenim.La dulos li encanten les classes de musica,gimnastica,i lo que mes l'agrada es informatica que nosaltre em ensenyat a la dulos.