Hem fet un collage amb fotos

Al principi de la classe hem fet una ronda de noms per enrecordar-nos dels noms de tots i presentar-nos a la Marta, que ha vingut nova per substituir a l'Olga.

Avui els avis i àvies han portat algunes fotos de quan eres petits. Després ens han explicat la seva vida: quan eren petits anaven a un campanent, que quan anaven a l'escola i feien alguna cosa malament els donaven cops amb un regla. Alguns d'ells es ficaven all a les mans per a què es trenqués el regla i no els fes tan de mal.

Després hem escanejat les fotos que han portat els avis. Amb aquestes fotos hem creat un collage i han quedat molt bonics.

Avui el Casto, el Matías i el Faustino no han pogut venir. Esperem trobar-los el primer dia.

6 comentaris:

natalia ha dit...

Avui em fet informatica però L'olga sen va i ademes no ha vingut el Faustino.

Rissel ha dit...

Abui em fet un colaix com la Antonella no sabia y yo le he ajudat y la Andrea ha portat una foto de la mare y la seva abia.tambe el Diegao ens em divertit molt.

Gabriel y Diego ha dit...

El Diego ens ha enseñat unes fotos de expereologia en una cova amb extalatitas y extalacmitas.
El Diego en el seu colegi teni un equip de futbol.

Isabel Jhon y Anthony ha dit...

Avui le em esenyat al Isabel escanellar les fotos i em fet un colaix i n´hos a agradat molt i em posat tres fotos.



Isabel Jhon y Anthony

RONALD ha dit...

avui estic tris perque L´olga senba.
pero diu que ensvendra avisitar.
I tambe que esquide.

eli, andrea tq,josefa ha dit...

josefa ha traido fotos muy antiguas y muy bonitas.
y emos echo un collage con las
fotos de la josefa.Pero no nos poniamos de acuerdo!.



andrea torrequebrada.
elisabeth lopez
josefa.